Liebherr SKBbs 4370-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SKBbs 4370-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Mascha 07-07-2020

Prachtig setje

Geschreven voor: Liebherr SKBbs 4370-20

Was meteen verliefd toen ik hem in de showroom zag, behalve dat het een praktisch apparaat is, is dit ook een pareltje voor in de keuken! Lang op moeten wachten (ivm het bouwen van ons nieuwe huis) maar was het wachten absoluut waard! Ben er super blij mee!

Pluspunten

• Praktisch
  • Mooi

Stefanus 21-06-2020

SBSbs 8683 Premium Side by Side

Geschreven voor: Liebherr SKBbs 4370-20

Het Blacksteel design van deze 121 cm brede side-by-side SBSbs 8683 is een lust voor het oog! een mooie nieuwe aanwinst. Het NoFrost in het vriesdeel werkt erg goed en BioFresh in het koeldeel is ook een aanwinst. De A++ energieklasse is behoorlijk zuinig maar het geluidsniveau mag wel naar beneden geschroefd worden. Vooral sávonds is ie soms wel gehorig. Zal wel wennen! Kortom: aanbevelingswaardig. Minpuntje is dat er geen wijnrek bijgeleverd zit.

Pluspunten

• NoFrost
  • BioFresh
  • Ijsklontjes

Minpunten

• Gehorig op stille tijden in huis
  • Geen wijnrek bijgeleverd

Sbsbs 8386 10-05-2020

Wat een RUIMTE!!

Geschreven voor: Liebherr SKBbs 4370-20

Na jaren tobben met een grote vriezer + kleine vriezer en twee middelgrote koelkasten, waarvan 1 koelkast slecht koelde, nu deze Side by side vriezer/koelkast. We hebben nog meer ruimte, dan verwacht. Stroomverbruik gaat een stuk naar beneden Het is een aanwinst in onze keuken. We hebben nu alles mooi bij elkaar op 1 plek. Prachtige kleur, je ziet geen vingers e.d.
Heb poosje over de aanschafprijs moeten nadenken, maar het is zijn geld waard. Wij zijn er gelukkig mee 😀

Pluspunten

• Veel ruimte, grote lades
  • Lekker diep, dus fijn voor grote frisdrankflessen
  • Deurgrepen
  • Laat geen afdrukken van vingers / handen

Minpunten

• Nog niet ontdekt